Maanantaina tehtiinkin vähän erilainen päivälenkki poikien kanssa. Mun piti saada heitettyä Millalle (Ercan omistaja) yksi hihna ja sovittiin, että mennään junaan hengaamaan Keravalle ja takaisin :D Milla on siis konduktööri...Buster otti tapansa mukaan rennosti junassa, Guyta vähän alkuun jänskätti, mutta kyllä sekin kävi sitten makoilemaan alkujännityksen laannuttua :)

On monday we made a bit different afternoonwalk with the boys. I had to take a leash to Milla (Ercca's owner) and we decided we would meet her in a train. She is a conductor. So we took the train to Kerava and back. Buster took it easy, as usual. Guy was a bit nervous, but layed down too after a while :)

1248250411_img-d41d8cd98f00b204e9800998e